Brush: Fırça. Seviye geometrisini (BSP) ve oyun hacimlerini tanımlamak için bir seviyeye(Level) yerleştirilen bir 3B cildi tanımlayan bir Aktördür. Tipik olarak, oyun testi için seviyelerinizi(Level) prototiplemek veya engellemek için BSP Brush'lar kullanacaksınız.
Öte yandan, hacim, kendilerine eklenen etkilere bağlı olarak çeşitli kullanımlara sahiptir: Bloklama Hacimleri (bunlar görünmezdir ve Actör'lerin istenilmeyen bölgelere geçmesini önlemek için kullanılır), hasara neden olan hacimler (onunla etkileşen Actor'ün zamanla hasar almasına neden olur.) veya "Trigger" (Tetik) Birimleri (belirlenen Actor belirlenen alana girdi veya çıktığında olaylara neden olmanın bir yolu olarak kullanılır).
Kısaca: Hacim. Materyal taslağı.
Resmin alındığı yer: https://www.youtube.com/watch?v=tRpUagKAqvA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder